Scroll
Notification

Permetterete à One IBC di inviàvi notifiche?

Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.

State à leghje in Corsican traduzzione da un prugramma AI. Leghjite di più à Disclaimer è sustene ci per edità a vostra lingua forte. Preferite in inglese .

Singapore prevede di aumentà l'attività cù u settore tecnologicu indianu

Tempu aggiornatu: 12 Nov, 2019, 18:06 (UTC+08:00)

Singapore hà lanciatu un pianu per rinfurzà i partenariati d'affari cù l'India attraversu innuvazioni tecnologiche.

Annunzendu l'espansione di a rete di l'Alleanza Globale per l'Innovazione (GIA) di u guvernu, u ministru incaricatu di e Relazioni Commerciali u sgiò S Iswaran l'hà salutatu cum'è una "tappa" in a cooperazione ecunomica trà i dui paesi.

Singapore plans to boost business with India tech sector

Hè un tentativu di cunnesse e start-up di tecnulugia di Singapore è e piccule è medie imprese à l'ecosistema tecnologicu di l'India.

"A scena di start-up indiana hè assai vibrante è Bangalore conta per un quartu di e start-ups in India ... U flussu di talentu chì pudemu ingegnerà per questu partenariatu hè immensu", hà dettu Iswaran à The Straits Times in marghjina di Techsparks, una cunferenza di start-up tecnologica in Bangalore.

"Ciò chì avemu veramente bisognu hè chì i guverni si riuniscinu è creanu l'ambiente abilitante cun assicuranze, norme regulatorie è protocolli in modo chì l'imprese ponu allora travaglià inseme senza ostaculi", aghjunse.

L'India hè dighjà un cumpagnu cummerciale significativu di Singapore, cù u cumerciu bilaterale tutale di 26,4 miliardi di S $ in u 2018. Singapore, chì i so investimenti in India sò aumentati drasticamente in l'ultima decada, hè diventatu u più grande investitore indianu in u 2018.

Gran parte di st'investimentu finu à avà sò stati in settori tradiziunali cum'è beni di cunsumu è infrastrutture di custruzzione cum'è porti è aeroporti è ancu in u sviluppu immubiliariu.

A nova alleanza mira à indirizzà l'attenzione à e start-ups, in particulare in u spaziu digitale.

"L'internaziunalizazione ferma u mutore chjave di a crescita per e cumpagnie di Singapore", hà dettu Peter Ong, presidente di l'agenzia guvernamentale Enterprise Singapore, chì aiuta e piccule è medie imprese di a Republica à navigà in i mercati mundiali.

"U cunsumu crescente di e-commerce di l'India, a direzzione versu a digitalizazione, è l'aspirazione per l'infrastruttura è e soluzioni urbane - micca solu e cità intelligenti, ma dinò l'infrastruttura fisica - sò e zone in crescita chì e cumpagnie di Singapore ponu fà casu", hà dettu Ong.

"E cumpagnie di Singapore sò state assai abili in e-governance, soluzioni digitali per a sicurezza, è soluzioni urbane chì furniscenu un usu più efficiente di e risorse. In u spaziu di cunsumu di e-commerce, ci hè una necessità di rializazione di l'ultimu migliu, è cumpagnie logistiche chì offrenu ottimisazione di e suluzioni logistiche ponu spessu truvà opportunità in India ", hà aghjuntu Ong.

L'alleanza d'innovazione in Bangalore hè stata avviata cù Enterprise Singapore firmendu MoU cù trè cumpagnie chì aiutanu e start-up à stallà, testà u lettu è scalà rapidamente in India.

Anthill Ventures, una piattaforma internazionale di scala di velocità, per esempiu, era unu di i firmatarii di MoU. Nominata da u guvernu di Singapore per cunduce un prugramma di immersione, a sucietà tenerà campi di avvio per demistificà u mercatu indianu è i meccanismi di regolamentazione per e start-up basate in Singapore chì cercanu di entrà in India per Bangalore.

"A maiò parte di e cumpagnie continuanu à lancià più soldi per ingrandà è entrà in novi mercati. Ma a manera chì a femu hè di minimizà i costi iniziali di scala aumentendu dendu à e cumpagnie l'accessu à i canali di distribuzione", hà dettu Prasad Vanga, Fundatore di Anthill Ventures.

Avianu da principià cù u settore sanitariu, hà dettu.

"Ci hè parechje cumpagnie sanitarie di tecnulugia prufonda di Singapore chì anu bisognu di noi per furnisce studii clinichi à larga scala. Dopu questu, pudemu fighjà cità intelligenti, soluzioni urbane è acqua pulita", aghjunse.

Per e cumpagnie indiane, e cunnessione transfrontaliere cù Singapore offrenu una porta d'accessu à i mercati asiatichi di u Sud-Est. "A valutazione di l'ecunumia digitale per Asean, per esempiu, hè prevista per cresce da circa $ 16- $ 17 miliardi à almenu più di $ 215 miliardi da 2025. Hè una opportunità di mercatu significativa. Pensemu chì ci hè assai scopu per travaglià inseme in cullaburazione ", hà dettu Mr Iswaran.

Leghje più

SUBCRIBE TO OUR UPDATES ISCRIVITI A I NOSTRI AGGIORNAMENTI

L'ultime nutizie è insights da u mondu sanu purtate à voi da l'esperti di One IBC

Ciò chì i media dicenu di noi

Nantu à noi

Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.

US