Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.
Per prufittà di trattati di doppia imposizione firmati da i Paesi Bassi cù altri paesi, si raccomanda di avè a maggioranza di direttori cum'è residenti olandesi è un indirizzu d'affari in quellu paese, chì pò esse ottenutu tradizionalmente, aprendu un ufficiu, o ottenendu un uffiziu virtuale. Vi offre un pacchettu d'uffiziu virtuale utile cù un prestigiosu indirizzu d'affari in Amsterdam è e principali cità di l'Olanda.
E cumpagnie registrate in i Paesi Bassi paganu l'impositu di l'impresa (trà 20% è 25%) , imposta di dividendi (trà 0% è 15%), IVA (trà 6% è 21%) è altre tasse relative à l'attività ch'elli anu. I tassi sò soggetti à cambiamenti, perciò si raccomanda di verificarli à u mumentu chì vulete incorporà una BV Olandese.
E cumpagnie chì anu residenza in Paesi Bassi devenu pagà l'impositi nantu à u so redditu ottenutu in u mondu sanu, mentre e cumpagnie non residenti paganu l'imposte solu per certi redditi da l'Olanda. L'impositu Olandese di e Società serà pagatu cume:
Per saperne di più infurmazioni nantu à l'imposizione di una BV Olandese, pudete cuntattà i nostri specialisti lucali in a furmazione di l'imprese.
Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.