Avemu da notificà solu a più nova è revelante notizia per voi.
E cumpagnie registrate in Malta sò cunsiderate cum'è residenti è domiciliate in Malta, cusì sò assoggettate à l'impositu nantu à u so redditu mundiale menu permessi deduzioni à u tassiu di l'impositu nantu à u redditu di l'imprese chì attualmente hè di 35%.
L'azionari residenti fiscali maltesi ricevenu u creditu cumpletu per qualsiasi imposta pagata da a sucietà nantu à i profitti distribuiti cum'è dividendi da una sucietà maltese, prevenendu cusì u risicu di doppia imposizione annantu à quellu redditu. In i casi in cui l'azionariu hè assoggettatu à imposà in Malta nantu à u dividend à un tassu chì hè inferiore à u tassiu di l'impositu di a sucietà (chì attualmente hè di 35%), i crediti fiscali per l'imputazione in eccessu sò rimborsabili.
Dopu avè ricevutu un dividend, l'azionari di una sucietà di Malta ponu dumandà un rimborsu di tuttu o una parte di l'impositu di Malta pagatu à u livellu di a sucietà annantu à tali redditi. Per determinà a quantità di rimborsu chì unu pò dumandà, u tippu è a fonte di u redditu ricevutu da a cumpagnia deve esse cunsiderata. L'azionari di una sucietà chì anu una filiale in Malta è chì ricevenu dividendi nantu à i prufitti di a filiale assoggettati à l'impositu in Malta si qualificanu per i stessi rimborsi fiscali di Malta cum'è azionisti di una sucietà di Malta.
A legge maltese prevede chì i rimborsi devenu esse pagati entro 14 ghjorni da u ghjornu in cui un rimbursu diventa dovutu, vale à dì quandu una dichjarazione d'imposta cumpleta è curretta per a cumpagnia è l'azionari hè stata presentata, l'impositu dovutu hè statu interamente pagatu è una completa è una richiesta di rimborsu curretta hè stata fatta.
In ogni casu, i rimborsi ùn ponu micca esse richiesti nantu à l'impositu soffertu nantu à u redditu derivatu direttamente o indirettu, da pruprietà immobiliari.
Leghjite più: Accordi di doppia imposizione di Malta
Un rimborsu integrale di l'impositu pagatu da a sucietà, risultendu in un tassiu cumunale efficace di zero pò esse rivendicatu da l'azionari per:
Ci hè dui casi induve un rimborsu 5/7 hè datu:
L'azionari chì pretendenu un sollievu di doppia imposizione riguardu à qualsiasi redditu straneru ricevutu da una sucietà di Malta sò limitati à un rimbursu 2/3 di a tassa di Malta pagata.
In casu di dividendi chì sò pagati à l'azionari fora di qualsiasi altru redditu chì ùn hè micca statu menzionatu in precedenza, questi azionisti diventanu u dirittu di dumandà un rimborsu di 6/7 di a tassa di Malta pagata da a cumpagnia. Cusì, l'azionari beneficeranu di un tassu efficace di l'impositu di Malta di 5%.
Semu sempre fieri di esse un fornitore di servizii finanziarii è corporativi sperimentati in u mercatu internaziunale. Offremu u megliu valore è u più cumpetitivu per voi cum'è clienti stimati per trasformà i vostri obiettivi in una soluzione cun un pianu d'azione chjaru. A nostra Soluzione, U Vostru Successu.